If you're lost follow me, we can be lost together.

1 234


allforatl:

isleptwithalexgaskarth:

i will never get over this

THAT SMILE! My heart is a puddle of mush now. 

the-blog-of-anne-frank:

*flirting* so what fruit do you have in your town

kinkstertime:

the-uncalm-nipples:

nodaybuttodaytodefygravity:

nateriot:

Obama on gay adoption 

image

yeah totally ruining this country what a horrible guy

Fun fact: Obama has attempted to fix almost everything that he promised to fix, but the republicans have voted almost all of his bills out of congress. He’s not the problem.

That fact isn’t very fun

thesatisfiedsoul:

mylifeaskriz:

ruineshumaines:

Liz Climo on Tumblr.

this really cheered me up

lmao

allhailthehutch:

Taking naked pictures of yourself does not make you a bad person. People who share them without your permission are bad people.

pardonmewhileipanic:

BLESS THIS FUCKING CHILD OMG

meladoodle:

ohh nice drawing son… ill put it right here in the shredder where it’ll be nice and safe

lggyzalea:

freshmen advice: y’all know bout high school musical right?? well that shit is legit. better get practicing. everyday at lunch we go hard af. stick to the status quo.

africant:

he tried to be slick smh.